Φιλοσοφία

Η MY SOFTWARE HOUSE Α.Ε. ιδρύθηκε έχοντας ως κεντρικό άξονα στη φιλοσοφία της 3 διαφορετικές κατευθύνσεις:

1. ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
όπου πρακτικά αυτό μετονομάζεται στην απόφαση της εταιρείας ότι κάθε διαδικασία έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής λογισμικού θα υλοποιείται προς όφελος των πελατών της. Στόχος η δημιουργία εφαρμογών όπου θα αποτελέσουν λύσεις στρατηγικής σημασίας για τους πελάτες της. Η επιβεβαίωση του ορθού της απόφασης που πήρε η MY SOFTWARE HOUSE Α.Ε. αποδεικνύεται από την αποδοχή της αγοράς των εφαρμογών που αναπτύσσει:

2. ΙΣΧΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΩΝ
με εμπορική πολιτική που αντιμετωπίζει τον συνεργάτη - μεταπωλητή ως σύμμαχο. Τον κυριότερο μάλιστα αφού: οι συνεργάτες μας - μεταπωλητές είναι εκείνοι που γνωρίζουν "από πρώτο χέρι" τις ανάγκες της αγοράς - πελατών τους, με τη διερεύνηση των αναγκών των πελατών καθορίζουν αποφασιστικά τις ενέργειες περαιτέρω ανάπτυξης των εφαρμογών μας, εντοπίζουν τις δυναμικές που αναπτύσσονται στην αγορά ώστε σε συνδυασμό με την ευελιξία που διακρίνει τη MY SOFTWARE HOUSE A.E. δημιουργούνται τα πλαίσια για τη δημιουργία νέων εφαρμογών - πακέτων για την κάλυψη εξειδικευμένων αναγκών / κάθετων αγορών.

Η φιλοσοφία της MY SOFTWARE HOUSE Α.Ε. δίνει προτεραιότητα στην ενδυνάμωση του Δικτύου Μεταπωλητών. Έμπρακτα εφαρμόζει τη φιλοσοφία της με ένα μοναδικό για την Ελλάδα σε παροχές προς τους μεταπωλητές Συμβόλαιο Συνεργασίας (λεπτομέρειες στο κεφάλαιο ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΩΝ).

Αν και ένα πολύ νέο εταιρικό σχήμα η MY SOFTWARE Α.Ε. ιδρύθηκε από έμπειρα στελέχη του τομέα της πληροφορικής. Η εμπειρία χρόνων, η σε βάθος γνώση και η αγάπη για το αντικείμενο είναι η κινητήριος δύναμη τους για να αποφασιστεί και να εφαρμοστεί μία τόσο δυναμική, καινοτόμα εταιρική φιλοσοφία όπως αυτή της MY SOFTWARE HOUSE Α.Ε.

3. ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΕ ΑΓΟΡΑ Η / ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

Με την πάροδο των χρόνων και βλέποντας την οικονομική κρίση να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το cash flow των επιχειρήσεων, η MY SOFTWARE Α.Ε. επένδυσε σε υποδομές και τροποποίησε την εμπορική της πολιτική έτσι ώστε τα προϊόντα της να διατίθενται και με

  • Συνδρομητική Μορφή
  • Ετήσια
  • ή / και Μηνιαία.

Με την κίνηση αυτή μεγάλωσε αρκετά την εγκατεστημένη της βάση, δίνοντας στην τελικό πελάτη πολύ οικονομικές προτάσεις μηχανογράφησης.